Rychlý video audit webu s jasnými kroky ke zlepšení.
Během 60 - 90 minut vám ukážu, co odrazuje zákazníky a co změnit, abyste víc prodávali. Výstupem je komentované video, přepis a seznam akčních kroků.
UX Espresso je rychlý a efektivní způsob, jak zjistit, co na vašem webu brzdí konverze. Ideální pro všechny, kdo chtějí zlepšit e‑shop bez zdlouhavých analýz a vysokých nákladů.
Vidím, co nevidíte vy. Odhalím místa, kde přicházíte o zákazníky – a navrhnu, jak to rychle změnit.
Všechny tipy i návrhy řešení dostanete okamžitě. Navíc za zlomek ceny běžné UX analýzy.
Díky videozáznamu se můžete k auditu kdykoliv vrátit. A nebo ho poslat těm, co s ním budou pracovat.
Dobře to dopadne → s kávou, espressem a zvyšováním výkonu mám praktické zkušenosti.
Nejprve zjistím, zda vám analýza opravdu pomůže.
Nahraju obrazovku a projdu váš e‑shop tak, jak ho vidí zákazník. Nahlas komentuju, co nefunguje – a rovnou navrhnu, jak to zlepšit.
...a mnoho dalšího, ke každému projektu přistupuji individuálně podle jeho potřeb
Sada videí o celkové délce v rozsahu ⏰ 60 - 90 minut.
Rychlé. Jasné. Akční. Přesně jako ☕️ klasické espresso.
Na konkrétních screenech či wireframech ukážu možnosti řešení.
Všechny tipy a rady budte mít pořád při ruce. Jednoduše je pak můžete probrat s jinými specialisty nebo rovnou aplikovat.
UX Espresso je rychlá expertní analýza (tzv. Heuristická analýza) – efektivní a přímá. Na základě ověřených zásad (heuristik) se systematicky vyhledávají a popisují problémy uživatelského rozhraní.
UX výzkum je hlubší, zahrnuje další metody získávání dat, např. testování se skutečnými uživateli, dotazníky, mousetracking apod.
Ať už ke konkurenci, nebo jen prostě pryč od vás. Ukážeme jim, proč vás potřebují. Probereme nejen váš web, ale taky byznys. Podíváme se na celkovou marketingovou strategii a možnost růstu.
od 35 000 Kč bez DPHDesigner webů a e-shopů se zaměřením na výkon a uživatelský prožitek. Díky přesahu do dalších oborů a 15-ti letým zkušenostem v e-commerce tvořím weby, které mají hlavu a patu a hlavně vydělávají.
let zkušeností
v oblasti e-commerce
dokončených
úspěšných projektů
návštěvníků měsíčně
mých vlastních projektů
nekonečně
kreativních nápadů
Buduju weby a vztahy, které fungují. Proto se na projektech podílím dlouhodobě, i když šlo původně třeba o jednorázovou konzultaci.
Zákazníci často zmiňují, že je se mnou příjemná spolupráce. 🙂
Pro nejznámějšího zahradního architekta v ČR Ferdinanda Lefflera jsem navrhoval kompletní online podobu vzdělávacích kurzů Žijte ve své zahradě.
Detail spoluprácePro předního výrobce panelů pro terapii červeným světlem jsem navrhl výkonnější e-shop ve 4 jazykových mutacích. Česká značka se světovými úspěchy je připravena oslovit zákazníky po celém světě.
Detail spolupráceDostal jsem důvěru redesignovat e-shop vyhlášené pražírny kávy. Hned po prvním roce spolupráce nárůst tržeb o 107 %. Nadále řídím optimalizaci a celý marketing.
Případová studiePro druhého největšího výrobce proteinu v Česku, značku Protein a Co, jsem navrhl nový e-shop a pomohl se vstupem na evropské trhy. Projekt byl o to náročnější, že probíhal souběžně s kompletním rebrandingem značky. Nadále optimalizuji web a pomáhám s marketingem.
Boříme mýty v nakupování čokolády online. Díky čokoládovému výzkumu, rebrandingu, redesignu e-shopu a kontinuální spolupráci roste JANEK ročně o stovky procent.
Detail spolupráceDíky promyšlenému redesignu e-shopu a změně celého technického řešení jsme překročili všechny cíle a několikanásobně zvýšily obrat e-shopu.
Detail spolupráceDvojce na trhu pomáhám s rozvojem
e-shopové platformy pro 7000+ zákazníků. Dlouhodobě spolupracujeme v oblasti UX a výkonnostního marketingu.
Úspěšný redesign e-shopu na míru. Komplexní spolupráce od výzkumu, celkového návrhu (UX/UI) až po výběr a dozor developera.
Detail spolupráceLukáš je prostě UX profík! Řešil pro Anag analýzu a návrh nového košíku. Samotný výstup byl jasný a přehledný i pro "nezasvěcené". Prezentuje své názory bez obalu a snaží se o to, aby klient pochopil důvody navrhované změny. Spolupráce s ním je radost.
Nečekejte, až vás konkurence předežene. Udělejte první krok k vyšším prodejům ještě dnes. Kromě doporučení na zlepšení webu často najdeme i nové příležitosti pro marketingovou strategii nebo tvorbu nových produktů.
od 35 000 Kč bez DPH