Analýza použitelnosti a celkový audit e-shopu

Prověřím individuálně váš projekt jak z pohledu použitelnosti (jednoduchost a srozumitelnost ovládání), tak z marketingového i technického hlediska. Najdu nedostatky, které brání v jeho rozvoji.

Analýza e-shopu se skládá z těchto částí:

Seznámení, výzkum

  • Podrobné vyplnění vstupního dotazníku
  • Upřesnění a definování cílů, konzultace
  • Nasazení měřících nástrojů
  • Uživatelský výzkum

Optimalizace pro vyhledávače

  • Kontrola navigace a filtrace
  • Práce s nadpisy, title a metadaty
  • Čitelné URL adresy
  • Interní prolinkování
  • Kontrola duplicit, robots.txt, sitemap.xml, chybových 404 stránek, přesměrování

Komunikace e-shopu

  • Zhodnocení kvality kontaktních údajů
  • Sociální sítě a využití jejich potenciálu
  • Transakční a děkovací e-maily
  • Práce s obsahem, mikrotexty

Uživatelská přívětivost (UX & CRO)

  • Použitelnost a jednoduchost ovládání
  • Grafický design a typografie
  • Kvalita zpracování klíčových stránek vašeho e-shopu
  • Průchod objednávkovým procesem
  • Košík, jeho zpracování a míra opuštění
  • Důvěryhodnost, práce s USP

Technický stav e-shopu

  • Optimalizace rychlosti načítání
  • Správné propojení s online nástroji
  • Bezchybné vykresování na zařízeních
  • Chybné stránky na e-shopu

Analytika

  • Kontrola správného nastavení měření
  • Zjištení anomálií
  • Nastavní a měření cílů
  • Vytvoření přehledů s nejdůležitějšími daty pro vyhodnocování
  • Naplánování automatických e-mailů s užitečnými informacemi
  • Napojení vlastních měřících nástrojů

...a mnoho dalšího - ke každému projektu přistupuji individuálně dle jeho potřeb.

Co je výstupem

Výstupem analýzy je PDF dokument (cca 40 - 80 stran dle rozsahu a velikosti e-shopu), který obsahuje praktické tipy, komentované screeny a doporučení (praktické ukázky), jak chyby napravit.

Analýza je vhodným podkladem pro vás, vašeho programátora, grafika, developera či správce e-shopu.

Pokud budete potřebovat následně pomoci zapracovat nějaké body z analýzy, určitě se na mě můžete obrátit a domluvíme se na další spolupráci.

Co budu potřebovat

  1. Vyplnit vstupní dotazník
  2. Přístupy do Google Analytics či jiných měřících nástrojů
  3. Dle potřeby nahlédnout do administrace e-shopu
  4. Vaši spolupráci pro analýzu e-shopu i vašeho podnikání

Cena

Analýza použitelnosti e-shopu – od 12 000 Kč (bez DPH)

Koncem minulého roku jsme rozhodli pro celkovou změnu technického řešení i designu e-shopu. Hned po prvním telefonátu s Lukášem jsme věděli, že jsme oslovili toho pravého člověka. To jsme ale ještě ani zdaleka netušili, jak bude nový e-shop ve výsledku skvělý. I přes veškeré komplikace díky přechodu z Prestashopu s námi měl Lukáš pevné nervy. Celkový výsledek předčil veškerá naše očekávání - nejen my, ale i zákazníci jsou z e-shopu nadšení. Díky jeho analýze a radám víme, jakým směrem se dále ubírat a na co se zaměřit. Děkujeme za vše - za ochotu, vstříctnost, výborné nápady, lidský a přátelský přístup.

Lucie Prasličková

Lucie Prasličková
provozovatelka e-shopu
www.Yuppi.cz


Potřebujete dát vašemu e-shopu správný směr?

Ozvěte se mi, pomůžu vám s dalším rozvojem.

Co mám za sebou?

10+

let zkušeností
v oblasti e-commerce

100+

dokončených velkých
i malých projektů

100 000+

návštěvníků měsíčně
mých vlastních projektů

Nekonečno

nekonečno
kreativních nápadů

Kontakt

Potřebujete navrhnout nový projekt nebo zlepšit ten stávající?
Pojďme si promluvit o možném řešení.

Lukáš Dubina

724 146 006 info@lukasdubina.cz
IČ: 76165701
DIČ: CZ8403280589 (plátce DPH)