Analýza použitelnosti a UX audit

Dostaňte z webu maximum!

Web by měl být přehledný, srozumitelný, důvěryhodný a snadno ovladatelný. Otestuji všechy důležité částí vašeho webu a prověřím ho individuálně (nejen) z pohledu UX. Najdu slabá místa, které brání v jeho rozvoji. Aby váš web lépe využil stávající návštěvnost a vy jste ušetřili za marketing.

Audit webu / e-shopu se skládá z těchto částí:

👨‍💻 Vstupní analýza

— pro pochopení vašich cílů a vašeho byznysu

  • Vyplnění vstupního dotazníku
  • Společná schůzka (online / offline)
  • Stanovení optimálního postupu

👀 Výzkum

— připomínky a návrhy stavím na datech z vašeho webu a informacích o vašich zákaznících

  • Heuristická analýza
  • Datová analytika
  • Heatmapy, clickmapy, scrollmapy
  • Uživatelský výzkum
  • Analýza konkurence

📈 Návrhy na zlepšení

— dle domluveného rozsahu zhodnotím všechny důležité části vašeho webu

  • Navigace a informační architektura
  • Srozumitelnost ovládání
  • Důvěryhodnost webu
  • Psychologie nakupování
  • Košík a objednávkový proces
  • Analýza tech. řešení
  • Grafický design
  • Technické SEO
  • Práce s obsahem

...a mnoho dalšího, ke každému projektu přistupuji individuálně podle jeho potřeb

Maximálně praktický výstup

Výstup se může lišit projekt od projektu. Zvolím takovou variantu, která se pro váš projekt hodí nejvíc. Výstupem může být textový dokument, PDF, komentované screeny vašeho webu nebo interaktivní moodboard. Vždy dostanete praktické tipy a návrhy řešení, jak chyby napravit.

Mám praktické zkušenosti se širokým spektrem platforem e-shopů / webů a vždy doporučuji takové úpravy, které je možné i technicky realizovat.

ukázky výstupů

Pro koho je audit e-shopu

Audit je vhodný pro každý web či e‑shop, který se chce rozvíjet a cítí, že začíná stagnovat. Nebo potřebujete nezaujatý pohled "zvenčí". Výstup je vhodným podkladem pro vás, vašeho programátora, grafika, developera či správce webu.

Výsledek auditu je vždy originální. Každý projekt má jiné potřeby, technické i finanční možnosti. Např. výstup pro malý e-shop na krabicovém řešení s technickými limity (např. Eshop-rychle, Shoptet) se liší od e-shopu na míru (kde se můžeme zaměřovat na pokročilejší optimalizaci a více úprav na míru).

Co budu potřebovat

  1. Vyplnit vstupní dotazník
  2. Přístupy do Google Analytics či jiných měřících nástrojů
  3. Dle potřeby nahlédnout do administrace e-shopu
  4. Vaši spolupráci při analýze e-shopu – pro pochopení vašeho podnikání a potřeb vašich zákazníků (řeším dále vlastním výzkumem a uživatelským testováním)

Cenová náročnost

Většinou se pohybuje v rozsahu od 20 000 Kč výše (bez DPH, dle náročnosti, postupu a metody výstupu).

Spolupráce nemusí být jednorázová. Pokud budete potřebovat následně pomoci zapracovat nějaké body z analýzy, určitě se na mě můžete obrátit. 90% klientů se vrací s spolupracujeme dlouhodobě.

Ukázky z výstupů

Audit e-shopu
Okomentované screeny webu přes aplikaci inVision
Analýza použitelnosti e-shopu
Textový formát v Notion.io
UX audit
Výstup z uživatelského testování v Exelu
Analýza použitelnosti e-shopu
Textový formát v Notion.io
Audit e-shopu
Okomentované screeny webu přes aplikaci inVision
Lukáš je prostě UX profík! Řešil pro Anag analýzu a návrh nového košíku. Samotný výstup byl jasný a přehledný i pro "nezasvěcené". Prezentuje své názory bez obalu a snaží se o to, aby klient pochopil důvody navrhované změny. Spolupráce s ním je radost.

Tomáš Nábělek

Tomáš Nábělek
projektový manažer Anag
www.anag.cz


Potřebujete dát vašemu webu správný směr?

Ozvěte se mi, pomůžu vám s dalším rozvojem.

Co mám za sebou?

10+

let zkušeností
v oblasti e-commerce

100+

dokončených velkých
i malých projektů

100 000+

návštěvníků měsíčně
mých vlastních projektů

Nekonečno

nekonečno
kreativních nápadů

Kontakt

Potřebujete navrhnout nový projekt nebo zlepšit ten stávající?
Pojďme si promluvit o možném řešení.

Lukáš Dubina

+420 724 146 006 info@lukasdubina.cz
  • Linkedin
  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook
IČ: 76165701
DIČ: CZ8403280589 (plátce DPH)