Dostaňte z webu maximum!
Web by měl být přehledný, srozumitelný, důvěryhodný a snadno ovladatelný. Otestuji všechy důležité částí vašeho webu a prověřím ho individuálně (nejen) z pohledu UX. Najdu slabá místa, které brání v jeho rozvoji. Aby váš web lépe využil stávající návštěvnost a vy jste ušetřili za marketing.
Audit webu / e-shopu se skládá z těchto částí:
— pro pochopení vašich cílů a vašeho byznysu
— připomínky a návrhy stavím na datech z vašeho webu a informacích o vašich zákaznících
— dle domluveného rozsahu zhodnotím všechny důležité části vašeho webu
...a mnoho dalšího, ke každému projektu přistupuji individuálně podle jeho potřeb
Výstup se může lišit projekt od projektu. Zvolím takovou variantu, která se pro váš projekt hodí nejvíc. Výstupem může být textový dokument, PDF, komentované screeny vašeho webu nebo interaktivní moodboard. Vždy dostanete praktické tipy a návrhy řešení, jak chyby napravit.
Mám praktické zkušenosti se širokým spektrem platforem e-shopů / webů a vždy doporučuji takové úpravy, které je možné i technicky realizovat.
Audit je vhodný pro každý web či e‑shop, který se chce rozvíjet a cítí, že začíná stagnovat. Nebo potřebujete nezaujatý pohled "zvenčí". Výstup je vhodným podkladem pro vás, vašeho programátora, grafika, developera či správce webu.
Výsledek auditu je vždy originální. Každý projekt má jiné potřeby, technické i finanční možnosti. Např. výstup pro malý e-shop na krabicovém řešení s technickými limity (např. Eshop-rychle, Shoptet) se liší od e-shopu na míru (kde se můžeme zaměřovat na pokročilejší optimalizaci a více úprav na míru).
Většinou se pohybuje v rozsahu od 20 000 Kč výše (bez DPH, dle náročnosti, postupu a metody výstupu).
Spolupráce nemusí být jednorázová. Pokud budete potřebovat následně pomoci zapracovat nějaké body z analýzy, určitě se na mě můžete obrátit. 90% klientů se vrací s spolupracujeme dlouhodobě.
Lukáš je prostě UX profík! Řešil pro Anag analýzu a návrh nového košíku. Samotný výstup byl jasný a přehledný i pro "nezasvěcené". Prezentuje své názory bez obalu a snaží se o to, aby klient pochopil důvody navrhované změny. Spolupráce s ním je radost.
Ozvěte se mi, pomůžu vám s dalším rozvojem.
let zkušeností
v oblasti e-commerce
dokončených velkých
i malých projektů
návštěvníků měsíčně
mých vlastních projektů
nekonečno
kreativních nápadů
Potřebujete navrhnout nový projekt nebo zlepšit ten stávající?
Pojďme si promluvit o možném řešení.